Namaluj w edytorze programu Scratch tło przedstawiające obszar zoo widocz-
ny z góry. Za pomocą ogrodzenia w jednolitym kolorze podziel go na cztery
wybiegi. Usuń duszka kota i wstaw duszki przedstawiające zwierzęta, które
można spotkać w ogrodzie zoologicznym. Rozmieść je w przygotowanych miej-
scach. Zbuduj skrypty, dzięki którym zwierzęta będą się poruszały - nie
wychodzić poza ogrodzenie. ​



Odpowiedź :

Odpowiedź:

W tym akurat nie dam rady pomóc. Postaram się jednak wyjaśnić. Trzeba namalować wybieg zoo z 4 zagrodami. Potem szukasz duszków przedstawiających zwierzęta i je przeciągasz myszką na wybiegi. Programujesz je tak, żeby biegały z różne strony, ale gdy dotkną koloru (wybierasz narzędziem kolor ogrodzenia) to mają się odbić i zawrócić. Dość proste, trzeba trochę posiedzieć nad tym.

Wyjaśnienie: