Zrób w scratchu:



*. Otworz program obliczający sumę, różnice, iloczyn i iloraz dziesięciu par liczb a ib wprowadzanych z klawiatury. Wyniki obliczeń dla każdej pary liczb wyświetlaj na ekranie. Jeśli druga liczba jest równa zero, to nie wykonuj dzielenia, tylko wyświetlaj odpowiedni komunikat. Zapisz program w pliku pod nazwą Cztery dziafanla.



Utwórz program obliczający średnią arytmetyczną twoich pięciu ocen z informatyki. Oceny wprowadzaj z klawiatury. Jeśli średnia będzie większa od 4 wyświetlaj napis „Już dobrze programuję", w przeciwnym przypadku – napis „Muszę się jeszcze trochę pouczyć". Zapisz program w pliku pod nazwą Średnia.


Otworz program obliczający objętość i pole powierzchni sześcianu o boku a. Utwórz zmienne a, V i P. Wartość zmiennej a wprowadzaj z klawiatury, a wyniki v iP wprowadzanej na ekran.