!na dzisiaj jak najszypciej proszę!
1.)
Utwórz dokument tekstowy. Zaprojektuj i wykonaj w nim
dyplom dotyczący dowolnych zawodów. Wykorzystaj: Clipart,
WordArt, kształty i obramowania. Postaraj się użyć różnych
rozmiarów kolorów i czcionek.
2.)
Utwórz dokument tekstowy. Wstaw tabelę z 6 kolumnami i 5
wierszami. Kolumny wypełnij danymi (np.
Państwo/Stolica/Liczba Ludności/Powierzchnia/Waluta/Język).
Użyj różnych obramowań i kolorów wypełnienia dla kolumn.
3.)
Utwórz dokument tekstowy. Przygotuj krzyżówkę
wykorzystując tabelkę. Ułóż samodzielnie do 6 pytań i
odpowiedzi. Jedna kolumna powinna tworzyć hasło które
będzie wyróżnione innym kolorem oraz obramowaniem. Puste
pola w tabelce ukryj narzędziem do rysowania krawędzi
4.)
.) Narysuj w programie Paint komiks składający się z 12 klatek.
Postaraj się opowiedzieć jakąś ciekawa historię. Wykorzystaj
obiekty w kształcie chmurek imitujących rozmowę aby
zamieścić w scenach tekst.
5.)
Przygotuj prezentację (np. w LibreOffice Impress lub
PowerPoint) na dowolny temat (np. hobby, rośliny/zwierzęta,
rodzina) . Użyj ciekawych przejść między slajdami, animacji,
obrazów, różnych rodzajów, kolorów i rozmiarów czcionek.
Postaraj się aby praca miała tło jednolite oraz posiadała
przynajmniej 5 slajdów
6.)
Przygotuj prostą animację wykorzystując slajdy jako kolejne
klatki. Wykorzystaj opcję wstawiania kształtów i spróbuj
narysować ludzika który w kolejnych scenach będzie poruszał
się do przodu. Wpraw w ruch przynajmniej 4slajdy
7.)
Zaprezentuj w arkuszu kalkulacyjnym proste działania
matematyczne – dodawanie, odejmowanie, mnożenie,
dzielenie. Do tego celuj wypełnij 3 komórki dowolnymi cyframi
dodatnimi na których będziesz wykonywać obliczenia. Podpisz
kolumny odpowiednio do wykonywanego działania. Następnie
w odpowiednim miejscu wprowadź wynik za pomocą formuł np.
„=A1+A2+A3”
8.)
Wykonaj graficzną prezentację w arkuszu kalkulacyjnym
9.)
Zaprogramuj duszka tak aby narysował kwadrat. Będziesz do
tego potrzebować opcji „Przyłóż pisak”, „Powtarzaj”, „Przesuń o
…”, „Obróć o …”, Podnieś pisak”. Polecenia spróbuj ułożyć w
10).
Zaprogramuj duszka tak aby narysował gwiazdę. Gwiazda może
mieć dowolny kształt
11.)
Zaprogramuj dowolnie duszka i opisz działanie programu.
Postaraj się o wykorzystanie jak największej ilości dostępnych
poleceń.